Haha, du hade redan skrivit som jag..typ iaf :)
Inlägg: 1700403
Svarskommentarer
Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
M.Lemiux: För några år sedan fick Cmore för sig att släppa fram idioten brännvinsjournalisten att "kommentera" men nu har de kört med en dåre till Apsupporter senaste året och det är lika vidrigt som då.
När Forsberg blek manglad i kombination med att "sållet" kör en Hadelöv, kastar sig fram med skridskorna först för att "krocka" sitter den jävla idioten till kommentator och talar om att "Foppa har ju varit avstängden länge sedan han armbågstacklade djurgården Fernström och nu gör han det igen på Svensson...."
Fyfan.
Och nu står det 3-2, återigen räknas Harju som målskytt så han är ansvarig för fyra mål idag.
Och efter målet en massa tryck från Luleås sida följt av att vi åker på utvisning . Var väl tvungen, 3-3 hängde ju i luften.
När Forsberg blek manglad i kombination med att "sållet" kör en Hadelöv, kastar sig fram med skridskorna först för att "krocka" sitter den jävla idioten till kommentator och talar om att "Foppa har ju varit avstängden länge sedan han armbågstacklade djurgården Fernström och nu gör han det igen på Svensson...."
Fyfan.
Och nu står det 3-2, återigen räknas Harju som målskytt så han är ansvarig för fyra mål idag.
Och efter målet en massa tryck från Luleås sida följt av att vi åker på utvisning . Var väl tvungen, 3-3 hängde ju i luften.