Inlägg: 1700399
Svarskommentarer
Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
M.Lemiux: kan hålla med om att några domslut är väldigt tveksamma men nu är det inte det som gör att ni ligger under, lules bästa spelare är tveklöst Larsson. Jimmie har en fulspelstil men vilket jobb han gör! helt oöm
Sen får Forsberg en solklar armbåge i bröstet av Adam Pettersson (tror det är han)...Pettersson försöker sig på en offensiv tackling, bra initiativ, men det är bara det att han använder sig av armbågen och Melart får istället utvisning för att han tar ihop Pettersson för den fula armbågen som domarna missar.
Och sen får Micflikier en tvåa på en skitsnygg open ice....nä fy fan säger jag bara.
Inte nog med att SKAIK är bättre, dom får dessutom sin vana trogen hjälp av domarna hemma i KommunalDoping Kraft Arena.