Blister Brigade: Vad var det skrev Blister..läs om får du se att jag skrev att SKAIK är bättre, men det hjälper mindre att domarna tar hela tiden mkt tveksamma beslut mot Luleå.
Inlägg: 1700410
Svarskommentarer
Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
M.Lemiux: fort kan den här matchen vända, verkar vara ett nytt lule nu