M.Lemiux: kan hålla med om att några domslut är väldigt tveksamma men nu är det inte det som gör att ni ligger under, lules bästa spelare är tveklöst Larsson. Jimmie har en fulspelstil men vilket jobb han gör! helt oöm
Inlägg: 1700407
Svarskommentarer
Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Blister Brigade: Vad var det skrev Blister..läs om får du se att jag skrev att SKAIK är bättre, men det hjälper mindre att domarna tar hela tiden mkt tveksamma beslut mot Luleå.