Sven.Savage: "Timrålöven"? Ska det inte vara barr?;-)
Inlägg: 1716019
Svarskommentarer
Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
bj21: Du har säkert rätt;-)
Slentrianmässigt letar jag logiska principer för att förenkla tillvaron. När jag då såg att andralaget just nu i regionerna uppifrån och nedåt var:
Luleå Hockey - Asp-löven
Skellefteå AIK - Björk-löven
tänkte jag förhastat att det skulle fortsätta med
Modo Hockey - Timrå-löven
vilket förstås var ogenomtänkt.
Med hänsyn till ditt påpekande, kompromisserande, och bättre fundering finner jag att det ideala systemet naturligtvis måste bli:
Luleå Hockey - Asp-löven
Skellefteå AIK - Björk-löven
Modo Hockey - Tall-löven
Två tall-löv förstås :-)
Slentrianmässigt letar jag logiska principer för att förenkla tillvaron. När jag då såg att andralaget just nu i regionerna uppifrån och nedåt var:
Luleå Hockey - Asp-löven
Skellefteå AIK - Björk-löven
tänkte jag förhastat att det skulle fortsätta med
Modo Hockey - Timrå-löven
vilket förstås var ogenomtänkt.
Med hänsyn till ditt påpekande, kompromisserande, och bättre fundering finner jag att det ideala systemet naturligtvis måste bli:
Luleå Hockey - Asp-löven
Skellefteå AIK - Björk-löven
Modo Hockey - Tall-löven
Två tall-löv förstås :-)
+ 1