Inlägg: 1727181
Svarskommentarer
Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Småtittar lite på Pungen-Apan. Apan har varit smånära och det är alltid samma visa: in mot mål och så en massa Apor som kastar sig in över allt och alla i en ormgrop. Inte är det vackert.
I stället kommer Pungen aggressivt framför Apmålet och pangar in en retur på makussvensson som inte kan det som en man och som vanligt när han släpper in mål letar upp domaren och skäller ut honom.
Pungen-Apan 3-0 40 sek min kvar av andra.
Uppe i Delfinen rinner andra perioden ut och Malmö leder 1-2.
Men Luleå har ökat rejält och är det bättre laget i andra, skotten 13-5 i andra. Liknar tidigare matcher mot Malmö och fortsätter vi så kan vi vänfa matchen för 3 pinnar i tredje.
I stället kommer Pungen aggressivt framför Apmålet och pangar in en retur på makussvensson som inte kan det som en man och som vanligt när han släpper in mål letar upp domaren och skäller ut honom.
Pungen-Apan 3-0 40 sek min kvar av andra.
Uppe i Delfinen rinner andra perioden ut och Malmö leder 1-2.
Men Luleå har ökat rejält och är det bättre laget i andra, skotten 13-5 i andra. Liknar tidigare matcher mot Malmö och fortsätter vi så kan vi vänfa matchen för 3 pinnar i tredje.
Ojoj. Det var som att se Skuggan i fornstora dagar. Eller Omark.