Inlägg: 1727841
Svarskommentarer
Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Nio minuter av tredje perioden. Apan Holmström gör en mycket snygg genomåkninhg och är nära att kunna måla. I samband med det trycker sig Holmström effektivt förbi landslagsjanne och pressart upp hans klubba som går upp emot Holmströms ansikte. Då tar den extremt okunnige höjdhopparen ut landslagsjanne fast han gjort inget och det är Holmström som orsakat det hela.
Luleå reder dock ut boxen igen.
Men så jävla frustrerande att den förbannade höjdhopparen inte kan hålla käft och låta lagen avgöra utan måste förstöra matchen. Eventuellt,
Sju minuter kvar av tredje perioden och 1-1 för Apan som effektivt dödat perioden - har Luleå haft ett skott på mål?
Jahaja. Vänta dig inget av höjdhopparen: här drar en Apa omkull Micflikier som svarar med att slå klubban på Apan som faller. Och bara Micflikier åker ut...
Ja fy fan för zebror som inte kan tillåta hockey utan förstör matchen.
Luleå reder dock ut boxen igen.
Men så jävla frustrerande att den förbannade höjdhopparen inte kan hålla käft och låta lagen avgöra utan måste förstöra matchen. Eventuellt,
Sju minuter kvar av tredje perioden och 1-1 för Apan som effektivt dödat perioden - har Luleå haft ett skott på mål?
Jahaja. Vänta dig inget av höjdhopparen: här drar en Apa omkull Micflikier som svarar med att slå klubban på Apan som faller. Och bara Micflikier åker ut...
Ja fy fan för zebror som inte kan tillåta hockey utan förstör matchen.
Bara att applådera och gratulera Apan.
Och u efter 2.5 utvisar höjdhoppargalningen Schira sedan han ska tackla en Apa som inte törs mötas utan hoppar åt sidan men blir kvar med benet och fälls.Helt obegripligt hur Schira åker ut för detta, vad fan skulle han göra. Samtidigt som fläskberget tillåts tackla in icke puckförande lulespelare på Lssi och allt annat.
Låt oss hoppas att zebrorna nu ger fan i att förstöra matchen och låter lagen avgöra.
Inget tvivel på att detta ideligande blåsande gunner Apan som har ett betydligt bättre special teams. OK och bara att acceptera. Om inte zebrorna tar felaktigga tvillingar gång på gång-