Inlägg: 1727880
Svarskommentarer
Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Luleåf fixar boxen och nu 5 mot 5 man 2-1 för Apan med bara tre minuter kvar.
KOM IGEN, LULEÅ!
KOM IGEN, LULEÅ!
Luleå reder dock ut boxen igen.
Men så jävla frustrerande att den förbannade höjdhopparen inte kan hålla käft och låta lagen avgöra utan måste förstöra matchen. Eventuellt,
Sju minuter kvar av tredje perioden och 1-1 för Apan som effektivt dödat perioden - har Luleå haft ett skott på mål?
Jahaja. Vänta dig inget av höjdhopparen: här drar en Apa omkull Micflikier som svarar med att slå klubban på Apan som faller. Och bara Micflikier åker ut...
Ja fy fan för zebror som inte kan tillåta hockey utan förstör matchen.