Inlägg: 1736194
Svarskommentarer
Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
{7827}: Nä, att ligan inte vill ha det så är ju uppenbart. Men de vill nog ännu mindre ha fler lag som kvalar...
Att 1/8 ska vara med i slutspel är självklart. Att det blir olika många matcher är inte så mycket att göra åt. Eller vill du att 5-7 i serierna inte heller ska vara med om ett annat lag går vidare i 4 raka? Håller helt med Pettersson på Hockeysverige här. Se länk.
Att 1/8 ska vara med i slutspel är självklart. Att det blir olika många matcher är inte så mycket att göra åt. Eller vill du att 5-7 i serierna inte heller ska vara med om ett annat lag går vidare i 4 raka? Håller helt med Pettersson på Hockeysverige här. Se länk.
+ 2
En annan detalj som är störande är ju att spelare från "1/8" får ta med sig poängen i slutspelet. Nja, de sk 1/8-matcherna kan vi vara utan.