Inlägg: 1736655
Svarskommentarer
Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Sven.Savage: Hur är det med nerverna! laddad? snart smäller det :)
Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Sven.Savage: Dags att ta ut några väl kylda färjestadsgröna Staropramen nu🍻
Senast vi mötte Warulfven i var ju Claesson zebra och när Luleå inlett starkt och tagit ledningen imponerade ju zebraparet - det var väl winge som slog till från två meter - och tog en spökutvisning på MicFlikier varpå Ulfven kom in i matcher och vände allt, stänkte in fem baljor på oss - igen!
Min förhoppning är att zebrorna har visselpiporna långt ned i fickan och blåser skitlite för att låta lagen avgöra i stället. Det kommer att smälla ikväll för det här blir nog den mest fysiska av kvartarna och zebror med visselhysteri kan förstöra mycket.