Sven.Savage: Dags att ta ut några väl kylda färjestadsgröna Staropramen nu🍻
Inlägg: 1736657
Svarskommentarer
Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
eltifoso: Färjestadsgröna?! Fy för bövelen du har ju rätt! Har inte ens tänkt på det! Nu blir det guldfärgade Mariestads istället för resten av slutspelet :)
+ 2
Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
eltifoso: Färjestadslila menar du väl;-) När det gäller S är jag med dig, men Luleåfärgade skulle jag se det som, oberoende av vilken färg det nu är på flaskan;-)