Blister Brigade: nu kör vi1!!!
Inlägg: 1736665
Svarskommentarer
Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Sven.Savage: Inte mycket hockey i den här matchen! Mest bara tjafs... Annars ser lule piggast ut