Sven.Savage: Inte mycket hockey i den här matchen! Mest bara tjafs... Annars ser lule piggast ut
Inlägg: 1736670
Svarskommentarer
Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Blister Brigade: Helt underbar hockey
Man förstår att det inte är något för lag som Brynäs och Modo detta
Tycker våra juniorer lyckats reta upp björnarna ordentligt
Kan bli en episk serie detta
Man förstår att det inte är något för lag som Brynäs och Modo detta
Tycker våra juniorer lyckats reta upp björnarna ordentligt
Kan bli en episk serie detta
+ 1