Inlägg: 1741082
Svarskommentarer
Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Sven.Savage: okey! Jag tolkar Värsta Köplustan som att Frölunda är ett extremt köpelag och därför förstår jag inte poängen då jag i så fall inte håller med och att öknamnet är ungefär lika dåligt som Fusklunda och skandal i analium eller vad du nu skrev. Jag kallar Luleå för Luleå inte Fuleå som en del Gbg:are kallar Luleå efter SM-finalen 1996, men det känns som historia.
När Frölunda åkte ur Elitserien 1984 gick Luleå upp och då höll jag på dom då dom ju aldrig (i alla fall i modern tid) slagit Frölunda. Dessutom flyttade ett gäng Lulebor ner till Gbg för att jobba på Saab växellådor där jag jobbade och blev åtminstone kompis med en av dom, Erik M hette han. Mvh Mike
När Frölunda åkte ur Elitserien 1984 gick Luleå upp och då höll jag på dom då dom ju aldrig (i alla fall i modern tid) slagit Frölunda. Dessutom flyttade ett gäng Lulebor ner till Gbg för att jobba på Saab växellådor där jag jobbade och blev åtminstone kompis med en av dom, Erik M hette han. Mvh Mike
+ 2
Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Sven.Savage: aldrig hört det förut bara, undrade bara om du var seriös och det var du "kanske".
+ 3
Det känns därför rätt meningslöst att svara.
Kom med ett mer genomtänkt inlägg om du vill ha svar.