+ 2
Inlägg: 1741092
Svarskommentarer
Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Mike.F: Lugn i stormen, Svens "öknamn" har faktiskt för det mesta fog för sig, är lagom roliga och samtidigt lite träffande, allt med glimten i ögat.
Vi kallas ju för "Pölsan", försök lista ut vad det beror på om du kan... ;-)
Vi kallas ju för "Pölsan", försök lista ut vad det beror på om du kan... ;-)
Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Mike.F: Nu får du förbereda dig på en namnlektion signerad Sven Savage 👍😂😊
När Frölunda åkte ur Elitserien 1984 gick Luleå upp och då höll jag på dom då dom ju aldrig (i alla fall i modern tid) slagit Frölunda. Dessutom flyttade ett gäng Lulebor ner till Gbg för att jobba på Saab växellådor där jag jobbade och blev åtminstone kompis med en av dom, Erik M hette han. Mvh Mike