Costanza: Hade inte Werner varit tror jag Apan fortfarande skulle ugglan nere i träskserier. MooDooismen borde inte ha givit honom ett så lågt bud att han drog några år. Å andra sidan är Apans typiska stil att elda på kontroverser för att åstadkomma egen vinning; vid sidan om Werner landade de ju också Renberg.
+ 2