+ 2
Inlägg: 1757681
Svarskommentarer
Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
{Dadel och Pajala}: Mycket trevlig information om att våra grabbar spöar Apan:-)
Jag kan bara tolka det som att våra lag väsentligen består av egna produkter, pojkar från Luleålag, kompletterat med några som kommit till oss väsentligen från Norrbotten. Och så målvakten Filip, som ville ha annan utbildning än instruktionen "ta pucken", även om han nu etablerats i A-lagstruppen.
Jämfört med Apan som vid sidan av några pojkar från Skellefteå, fyller ut lagen med inskaffade från södra Sverige och Norge, nu när de inte kan stjäla pojkar från Norrbotten och Burkölen längre.
Jag kan bara tolka det som att våra lag väsentligen består av egna produkter, pojkar från Luleålag, kompletterat med några som kommit till oss väsentligen från Norrbotten. Och så målvakten Filip, som ville ha annan utbildning än instruktionen "ta pucken", även om han nu etablerats i A-lagstruppen.
Jämfört med Apan som vid sidan av några pojkar från Skellefteå, fyller ut lagen med inskaffade från södra Sverige och Norge, nu när de inte kan stjäla pojkar från Norrbotten och Burkölen längre.
+ 2
Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Daddeh: vann inte J20 också ? det är såå synd om berts smågossar, hur kan dom förlora mot Luleå ? laget som varken har värdegrunnnnd eller någon helst moral ..... Skellefteå är snart ett minne blott och tillbaka i div 1 där dom hör hemma.
+ 2


Det är hur som helst trevligt att se att våran juniorsatsning börjar ge resultat. Fortsätter det så här ger jag apan 5-7 år innan de dränerat sina kommun-guldtackor och grinande begär mer när de är på väg att åka ner i kvalserien.