Daddeh: vann inte J20 också ? det är såå synd om berts smågossar, hur kan dom förlora mot Luleå ? laget som varken har värdegrunnnnd eller någon helst moral ..... Skellefteå är snart ett minne blott och tillbaka i div 1 där dom hör hemma.
+ 2