+ 1
Inlägg: 1757845
Svarskommentarer
Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Lite förvirrande rapportering från Wien. Sedan hemmalaget tagit ledningen med 2-1 fick de tydligen två utvisningar vid c:a 37 och 38 minuter och Apan fick köra 5 mot 3 en minut. Men Wien stod emot och har fortfarande ledningen 2-1, nu sju minuter in på tredje perioden.
Nu ska väl ändå Apan skärpa sig och fixa det här? Ett så bästigaste lag, med 16 kvartsfinalsvinster mot Pölsan, ska väl krossa ett Kalle Anka-lag* som Wien?
*enligt de två aptrollens kompetenta bedömning.
Nu ska väl ändå Apan skärpa sig och fixa det här? Ett så bästigaste lag, med 16 kvartsfinalsvinster mot Pölsan, ska väl krossa ett Kalle Anka-lag* som Wien?
*enligt de två aptrollens kompetenta bedömning.
+ 1

Wien skiter i vilket och pangar in 2-1 i PP.
13-22 i skott, 2-1 i mål.
Med Apans spade: fyrtioprocentaren hanses.
Aptrollen har säkert rätt "vi har inga tvivel om att våra vakter kommer att tillhöra seriens bästa".