+ 1
Inlägg: 1757855
Svarskommentarer
Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Jag försökte se om det finns kommentarer om Apmatchen i Apboken, men apmonstret sitter och gnyr om andra enligt honom viktigare frågor. Som t ex att karakterisera en spelare som Sanny Lindström betecknat som en av seriens starkaste forwards som "en smutsig kloakråtta med glappkäft".
En av apmonstrets synpunkter är tydligen att han blivit ledsen i ögat och snyftar Buhu, Buhu över att aporna blir kallade för apor.
Lille apmonster. Det finns en naturlig förklaring till det. Många lag i SHL har valt att låta sig representeras av djur som björnar, vargar, lejon m m.
Men ett lag har valt ett helt annat djur, som synes.
En av apmonstrets synpunkter är tydligen att han blivit ledsen i ögat och snyftar Buhu, Buhu över att aporna blir kallade för apor.
Lille apmonster. Det finns en naturlig förklaring till det. Många lag i SHL har valt att låta sig representeras av djur som björnar, vargar, lejon m m.
Men ett lag har valt ett helt annat djur, som synes.
+ 1


Nu ska väl ändå Apan skärpa sig och fixa det här? Ett så bästigaste lag, med 16 kvartsfinalsvinster mot Pölsan, ska väl krossa ett Kalle Anka-lag* som Wien?
*enligt de två aptrollens kompetenta bedömning.