+ 1
Inlägg: 1757857
Svarskommentarer
Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Nu kommer Apan!
Fick PP och ett pass från köpespelaren Emil Petterson till köpespelaren Sebastian Aho och sedan till köpespelaren Calof - och Vips! står det 2-2.
Därefter PP för Wien men det ser ut att ha runnit ut i sanden, trots att Apan har fyrtioprocentaren hanses i mål. Ser jag rätt återstår det tre minuter av tredje perioden.
Men nu måste väl den riktiga Apkarusellen dra igång snart? Det handlar ju om ett Kalle Anka-lag* de möter, det måste ju sluta i kross?
*enligt apmonstret
Fick PP och ett pass från köpespelaren Emil Petterson till köpespelaren Sebastian Aho och sedan till köpespelaren Calof - och Vips! står det 2-2.
Därefter PP för Wien men det ser ut att ha runnit ut i sanden, trots att Apan har fyrtioprocentaren hanses i mål. Ser jag rätt återstår det tre minuter av tredje perioden.
Men nu måste väl den riktiga Apkarusellen dra igång snart? Det handlar ju om ett Kalle Anka-lag* de möter, det måste ju sluta i kross?
*enligt apmonstret
+ 2
Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Sven.Savage: Du vet väll alla känner apan men apan känner inge, Så ledes inget mål för Apan för dem känner ingen :)
+ 1


En av apmonstrets synpunkter är tydligen att han blivit ledsen i ögat och snyftar Buhu, Buhu över att aporna blir kallade för apor.
Lille apmonster. Det finns en naturlig förklaring till det. Många lag i SHL har valt att låta sig representeras av djur som björnar, vargar, lejon m m.
Men ett lag har valt ett helt annat djur, som synes.