+ 1
Inlägg: 1760611
Svarskommentarer
Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
I Apboken kryllar idiotin.
Hatbrottslingen har nyss tagit slutsatsen att Zappaholic, gillas av alla och historiskt utses till mest gillad historiskt på Apsidan, eftersom han har konstiga åsikter. Som att det knappast hör till en hockeysida att gödsla med snack och bilder av mördare och historiskt obehagliga hatbrottslingar.
Den vinalkoholiserade hatbrottslingen håller inte med.
Hatbrottslingen har nyss tagit slutsatsen att Zappaholic, gillas av alla och historiskt utses till mest gillad historiskt på Apsidan, eftersom han har konstiga åsikter. Som att det knappast hör till en hockeysida att gödsla med snack och bilder av mördare och historiskt obehagliga hatbrottslingar.
Den vinalkoholiserade hatbrottslingen håller inte med.
+ 2
Men tjusas av att se hur suveränt riktigt duktiga spelar agerar.
Nu talar vi om ett Riktigt Tre Kronor - naturligtvis helt utan Apor som aldrig varit på denna nivå utan bara bestående av Riktiga NHL-stjärnor där naturligtvis Apans NHL-stjärnor - som spelar i AHL - får plats.
För oss som hängt med sedan år 2000 och sett hur hockeyn i Elitserien SHL förändrats är det uppenbart att ett lag - som av kretina aptroll beskrivs som dynastiernas dynasti - är jämförelsevist helt värdelösa med tämligen medelmåttiga spelare år efter år efter år. Många svenska lag som skulle lekt ut Apan efter noter. Ta Ap-"stjärnor" som Jocke Lindström och Oscar Möller. Jämför dem med de svenska spelare vi sett ikväll.
Det är som att jämföra Division 2-spelare med elitspelare.
Något vi alla förstått sedan länge.
Alla, utom själhhypade Apor och den självutnämnde s k experten Vennergren.