+ 2
Inlägg: 1770369
Svarskommentarer
Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Sven.Savage: kollar just nu på saik-öret i repris ... jag blev väldigt förvånad hur lite folk det är på läktaren, enligt swehockey så skulle det vara 3818 pers där (vilket är uselt) men det såg ut att vara max kring 2800 pers, vad har hänt med Skellefteå ? lite motgångar så flyr folket direkt, inte för att Luleå har rosat marknaden men nog såg det hemskt ut på läktaren.
Ger orcherna upp direkt när det går emot ? är sötesbröd dagarna över redan ?
Ger orcherna upp direkt när det går emot ? är sötesbröd dagarna över redan ?
+ 2

12 SAIK 4697
13 KAR 4271
14 RBK 3967
Vi gratulerar Apan till den fantastiska framgången.