+ 1
Inlägg: 1938038
Svarskommentarer
Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Sven.Savage: Är det inte lite lustigt att supportrar till ett lag med ett visset lönnlöv i klubbmärket skanderar ”Hata Löven!”?
Kan det vara så att man bara hatar gröna friska löv? Man dyrkar det fallna? Så kallade mammondyrkare? Kör dom med sargutdunkarmedley också måntro?
Sjuka människor de däringa Markströmmarna. Höstlöven.
Kan det vara så att man bara hatar gröna friska löv? Man dyrkar det fallna? Så kallade mammondyrkare? Kör dom med sargutdunkarmedley också måntro?
Sjuka människor de däringa Markströmmarna. Höstlöven.
+ 3
Naturligtvis kan de dyrt inköpta spela hockey, men var och en tycks ha sett det som andra ansvar medan de själva fortsatt lata sig. Fast av någon anledning ser det annorlunda ut nu och jag vet inte varför.
Har de snackat ut och primadonnorna har som ett resultat av det börjat spela?
Har Tim tillstött och alla hänger på?
Eller är det beskedet om att CryBert fått sparken och därmed skiter de i hans puerila order och kör själva?
Vem vet.
Men det krävs förstås att de fortsätter och med hänvisning till hösten kanske det bara behövs att det går Apan emot några matcher, så kollapsar hela bygget igen. Det ÄR förstås krävande att lira laghockey, när Näsan sett till att hela laget saknar fungerande centrar. Så tröskeln för att primadonnorna ska ta till den lata inställnoingen igen är kanske inte så stor.
Nja, vi får se. Jag skulle inte bli ledsen om jag har fel;-)