+ 3
Inlägg: 1938293
Svarskommentarer
Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
bisterfinnen: He he, kopieklubben Apan har ingen aning om vad den pysslar med och att supprotrarna igenkligen hatar sig själva är inte förvånande:-)
+ 1
Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
bisterfinnen:
Så sant, så sant!
Lägg därtill en stor potion mindervärdighetskomplex så är man i hamn!!
Så sant, så sant!
Lägg därtill en stor potion mindervärdighetskomplex så är man i hamn!!
+ 4
Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
bisterfinnen: Ja när du säger det, där är du nog nära sanningen.
Aporna gillar inte gröna löv utan vill ha dem vissna.
I mina ögon är det inget löv utan hundpiss på klubbmärket :)
Aporna gillar inte gröna löv utan vill ha dem vissna.
I mina ögon är det inget löv utan hundpiss på klubbmärket :)
+ 4
Kan det vara så att man bara hatar gröna friska löv? Man dyrkar det fallna? Så kallade mammondyrkare? Kör dom med sargutdunkarmedley också måntro?
Sjuka människor de däringa Markströmmarna. Höstlöven.