+ 2
Inlägg: 1962997
Svarskommentarer
Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Ja, fy fan, nu är det nervöst. Har Läjkers lite flyt får de in några mål och då satan kommer media-Sverige att hänga på the underdog och jubla över möjligheten att Luleå blir första lag som tappar 3-0 i matcher; SeMer kommer att göra sitt yttersta för att påverka zebror, situationsrum och disciplinnämnd.
Ja, vi får väl trösta oss i kväll med att Luleå får en ytterligare hemmamatch och inkomster.
Ja, vi får väl trösta oss i kväll med att Luleå får en ytterligare hemmamatch och inkomster.
+ 1
Ja, det stämmer. Warulfven har gjort misstaget att låta mApKyss "sållet" Svensson spaden igen, och naturligtvis tappar han vinsten och nu med övertid som väntar kanske Ulfven riskerar tappa kvarten?