+ 1
Inlägg: 1963001
Svarskommentarer
Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Sven.Savage: Yes, men nu är inte Växjö Djurgården så nu bryr sig media inte lika mycket och påverkar inte domarna lika mkt heller.
Bra kvartfinalserie där det egentligen bara är Shinnimin som spökat runt lite och vi är mkt rättvist vidare till semi...skål tammefan :-)
Bra kvartfinalserie där det egentligen bara är Shinnimin som spökat runt lite och vi är mkt rättvist vidare till semi...skål tammefan :-)
+ 1
Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Första perioden och det ser bra ut, riktigt bra. Stabilt rätt igenom. Underbart ledningsmål. Emil gör det jättebra. Nu ser man att Läjkers börjar gå hårdare framåt och öppnar upp sig bakåt. Det lär bli mer sänt. Det är nu hjältar föds! Vi måste njuta av det här nu.
+ 2
Ja, vi får väl trösta oss i kväll med att Luleå får en ytterligare hemmamatch och inkomster.