+ 1
Inlägg: 1963091
Svarskommentarer
Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
M.Lemiux: Ja, du har rätt. Antagligen tycker media att det är fint att vi tog bort farliga Läjkers. Så kan de göra mediastorm mot oss om det behövs.
Men vi är kvar - Skål, tammefan!
Men vi är kvar - Skål, tammefan!
+ 1
Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
M.Lemiux: Grattis Luleå! Skönt att Växsjö är ute.
+ 3
Bra kvartfinalserie där det egentligen bara är Shinnimin som spökat runt lite och vi är mkt rättvist vidare till semi...skål tammefan :-)