Sven.Savage: Ja, håller med att det ALLTID blir sånna här matcher när Höjdhopparen dömer, men Örets 2-1 är mer på Styrmans felkonto...klantigt från början till slut av honom.
Inlägg: 1986493
Svarskommentarer
Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Svårt att göra mål när ingen skjuter...suck...
Nåväl, det är Örebro också. Blir aldrig pinnar på dom.
Nåväl, det är Örebro också. Blir aldrig pinnar på dom.
+ 1