Sven.Savage: Lule verkar vara skadebenäget i år? Ingen bra start, hoppas inte hybrisen stiger er åt huvudet när de gäller att hitta ursäkter när de blir förluster! Kanske var Örebro numret för stort för er igår 😄 men ni är nog snart tillbaka på vinnarspåret 👍 håller verkligen med om att publiksiffran hos oss är under all kritik! Bara pinsamt när dom försöker marknadsföra oss som den hockey tokiga staden....
+ 1