+ 3
Inlägg: 1986676
Svarskommentarer
Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Sven.Savage: Jag verkar i Piteå och kan säga att majoriteten håller på Luleå. Visst finns det dom som håller på skaik...men det är inte 50/50 som man ibland hör skaikare säga... min bedömning är att det handlar om minst 70/30 till Luleås favör.
+ 2
Kanske är det så som påstås att det finns en hel del i pite som håller på Apan isf Luleå? Pite ligger väl dessutom mitt emmelan Luleå och SChtaan.
Kanske är det förklaringen till Apans invasion av tomma stolar i aparenan? Pitborna skiter i Apan och går hellre på Luleås matcher?