Perro: kan nog hålla med där, kidsen är i majoritet för Luleå, dom gilla väl valrossen 😄 men kollar man dom äldre så är det nog mer 50-50, stora skillnaden är väl att Lule fansen hörs mest med hat och de är min ärliga uppfattning fan ni skulle ha sett div. Facebook grupper efter kommunalrådets besök i Skellefteå och match sponsring, dom gör det för att bygga bra relationer inför batterifabriken och folk gick fan bananas! 😁
+ 1