Sven.Savage: Jag verkar i Piteå och kan säga att majoriteten håller på Luleå. Visst finns det dom som håller på skaik...men det är inte 50/50 som man ibland hör skaikare säga... min bedömning är att det handlar om minst 70/30 till Luleås favör.
+ 2