+ 2
Inlägg: 2026691
Svarskommentarer
Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Osj02: Jo, håller med. Det har- speciellt under första halvan - kommit in snabbt och irrationellt, farligt för oss. Det är lätt att förstå att Gangsteröret ligger så högt som de gör i tabellen. Men överljuvligt att se hur snyggt Luleå utnyttjat de chanser man oväntat fått.
Blir intressant att se hur vi kommer ut i andra perioden. Under hösten var vi ju oväntat otroligt starka i andra perioderna och vann ofta matcherna just där. Men på senare tid har vi ofta kommit loss i t ex första medan andra varit liite mindre imponerande än tidigare. Hur blir det nu?
Blir intressant att se hur vi kommer ut i andra perioden. Under hösten var vi ju oväntat otroligt starka i andra perioderna och vann ofta matcherna just där. Men på senare tid har vi ofta kommit loss i t ex första medan andra varit liite mindre imponerande än tidigare. Hur blir det nu?
Men vilket lag vi har, Man bli glad 😃