Inlägg: 2026730
Svarskommentarer
Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Sven.Savage: Hej Svenne, Long time No seen! Vi håller ju till i nedre ruinserien, bara hoppas vi kan komma upp i Finrummet! Om inte i vår, så nästa vår? O då kan vi ju få tillbaka den back , Jeppe, Ni lånat av oss i 2(3) år??😜
+ 1
Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Tre minuter spelade och hittills fortsatt fart påGangsteröret - jäkligt snabba forwards de har, vilket passar Gangsterörets dumpa-hockey.
Nu slår ett Gangsteröre Connolly i ansiktet med klubban och det blir PP för Luleå.
Nu slår ett Gangsteröre Connolly i ansiktet med klubban och det blir PP för Luleå.
Blir intressant att se hur vi kommer ut i andra perioden. Under hösten var vi ju oväntat otroligt starka i andra perioderna och vann ofta matcherna just där. Men på senare tid har vi ofta kommit loss i t ex första medan andra varit liite mindre imponerande än tidigare. Hur blir det nu?