+ 1
Inlägg: 2321639
Svarskommentarer
Sv: Luleå Hockey 2021-2022: Vägen mot SM-GLUDet!
Svanru: Ja, inga höjdarmärken direkt. Bland annat borde alla klubbmärken med "club" vara bannlysta.
Sv: Luleå Hockey 2021-2022: Vägen mot SM-GLUDet!
Svanru: Dom borde kanske ha en glappande klocka som klubbmärke med texten "Scandal-i-analium"?
Eller en bild på en axelkåpa som träffar en skalle med texten "huvudjägarna från Fuskelunda"?
Eller en bild på en axelkåpa som träffar en skalle med texten "huvudjägarna från Fuskelunda"?
+ 1
Eller kanske Redtops, Kräftorna etc annars är de tre föreslagna jäkligt grå och tråkiga det behövs mer färg och rött borde passa bättre i röda GBG