Sv: Luleå Hockey 2021-2022: Vägen mot SM-GLUDet!
Sven.Savage: Tror också att den vänstra vinner. Absurt att dom tog fram den skit dom gjorde förra svängen. Champagne ska vara kall, torr och gratis men tydligen ska klubbmärken vara fula, patetiska och dyra enligt styrelsen i fuskelunda.