+ 2
Inlägg: 2460256
Svarskommentarer
Sv: Luleå Hockey maj 2022: Vägen efter SM-slivret!
Paus nu inför tredje och Engsund intervjuas. Han är riktigt jävlas irriterad och speciellt för att skitzebrorna inte ger det korrekta 5+match efter den skallningen och sedan plocka bort det genom att ta en billig slashing på Brännis. Samtidigt påpekar han att han själv fick en crosschecking ií ansiktet i första perioden men det sket zebrorna i. På Westbergs fråga om hur går det i tredje svarar Oskar att "det avgörs väl i special teams efter att zebrorna hittat flera ytterligare utvisningar på oss".
Oskar är nästan alltid artig och kontrollerad när han intervjuas men nu var han riktigt j-a förbannad och det mer rätta.
Den här korrumperade ex-apan Nordlöf har helt tappat fattningen. Förra matchen var han helt kasst vriden för att gynna Apan, den här matchen detsamma för att missgynna Luleå.
Fy fan för ex-apan!
När det gäller skottsiffrorna har vi 5-7 i första samt 16-5 i andra och detta trots att Pungen fått spela 4 minuter mer PP än Luleå. Den enda utvisning ex-Apan lyckats hitta på Pungen var för skallningen och den var ju också den fruktansvärt feldömd. Det skulle självklart varit ovillkorliga 5 plus match. Undrar om inte den kommer att rapporteras och leda till avstängning?
Oskar är nästan alltid artig och kontrollerad när han intervjuas men nu var han riktigt j-a förbannad och det mer rätta.
Den här korrumperade ex-apan Nordlöf har helt tappat fattningen. Förra matchen var han helt kasst vriden för att gynna Apan, den här matchen detsamma för att missgynna Luleå.
Fy fan för ex-apan!
När det gäller skottsiffrorna har vi 5-7 i första samt 16-5 i andra och detta trots att Pungen fått spela 4 minuter mer PP än Luleå. Den enda utvisning ex-Apan lyckats hitta på Pungen var för skallningen och den var ju också den fruktansvärt feldömd. Det skulle självklart varit ovillkorliga 5 plus match. Undrar om inte den kommer att rapporteras och leda till avstängning?
+ 2
Nu huttar de på att ta ut Brännis för slashing för att hjälpa Pungen.
Skitjävla mygelzebror!
Det är ju dokumenterat att ex-apan Nordlöf är värste hemmadomaren i serien, men nu söker han förbättra siffrorna genom att
a) i tisdags inte visa ut bortalaget som "råkade" vara Apan
b) idag visa ut hemmalaget som "råkar" vara Luleå.
Kan inte klackledarna på H ta domarcertikat för att kompensera Nordlöfs "insatser"?