+ 2
Inlägg: 2460293
Svarskommentarer
Sv: Luleå Hockey maj 2022: Vägen efter SM-slivret!
Sven.Savage: Den här korrumperade ex-apan Nordlöf har helt tappat fattningen.
---------------------------------------------------------------
Jag håller fullständigt med dig om att den här Nordlöf är en riktig jävla sopa till domare!!
---------------------------------------------------------------
Jag håller fullständigt med dig om att den här Nordlöf är en riktig jävla sopa till domare!!
+ 2
Oskar är nästan alltid artig och kontrollerad när han intervjuas men nu var han riktigt j-a förbannad och det mer rätta.
Den här korrumperade ex-apan Nordlöf har helt tappat fattningen. Förra matchen var han helt kasst vriden för att gynna Apan, den här matchen detsamma för att missgynna Luleå.
Fy fan för ex-apan!
När det gäller skottsiffrorna har vi 5-7 i första samt 16-5 i andra och detta trots att Pungen fått spela 4 minuter mer PP än Luleå. Den enda utvisning ex-Apan lyckats hitta på Pungen var för skallningen och den var ju också den fruktansvärt feldömd. Det skulle självklart varit ovillkorliga 5 plus match. Undrar om inte den kommer att rapporteras och leda till avstängning?