Inlägg: 2868730
Svarskommentarer
Sv: MOT PÖLSAN!
Oroväckande att Pölsan under senare delen av tredje perioden kom loss offensivt, passade sig in i slottet på Luleå och fick skjuta från bra lägen. Det är där Pölsan är som bäst och det har vi i stort sett kontrollerat och hållit dem borta. Förrän nu på slutet.
Så när vi börjar tredje är det nödvändigt att Luleå spelar annorlunda, återgår till period 2-hockeyn typ.
Spänningen är olidlig.
Så när vi börjar tredje är det nödvändigt att Luleå spelar annorlunda, återgår till period 2-hockeyn typ.
Spänningen är olidlig.
+ 2
Lite jobbigt är det att höra travexperten från västerbotten "kommentera". Exakt samma läge heter helt annorlunda om det är från Luleå eller från motståndarna, i dag Pölsan.