Inlägg: 3007553
Svarskommentarer
Sv: Luleå Hockey 2025-2026: Vägen mot nästa SM-glud!
2-2 efter tre perioder. Två tajta försvar med mycket ben, klubbor och kroppar i vägen. Oerhört fysiskt krävande match så här långt med sega närkamper. Om matcherna fortsätter se ut så här blir det 7 matcher som blir urjämna.
Skönt att den tveksamma utvisningen för too many players inte avgjorde. Imponerande av er att hålla tätt där.
Skönt att den tveksamma utvisningen för too many players inte avgjorde. Imponerande av er att hålla tätt där.
Sv: Luleå Hockey 2025-2026: Vägen mot nästa SM-glud!
Men fy fan! 2.36 kvar, 2-2, och då får FiskRenset PP då domarna tycker vi haft sex spelare på isen, när Laaksonen kliver in i båset utan att delta i spelet.
J-a zebra, först var det Djurgårn som fick hjälp av zebran inför Stockholmspublik, och nu får FiskRenset hjälp inför Göteborgspublik. Kan inte den domaren begränsas till matcher med <100 åskådare; typ Hjo-Ämål?
J-a zebra, först var det Djurgårn som fick hjälp av zebran inför Stockholmspublik, och nu får FiskRenset hjälp inför Göteborgspublik. Kan inte den domaren begränsas till matcher med <100 åskådare; typ Hjo-Ämål?
+ 1
Ward har hållit oss kvar, men fortsätter det så här kommer 3-2 snart.
Kraftbryt nu. Kom igen nu, Luleå, skärpning, fram med kämpahockeyn.
Luleå