+ 1
Inlägg: 3007566
Svarskommentarer
Sv: Luleå Hockey 2025-2026: Vägen mot nästa SM-glud!
Chanser i PP för FuskRenset och halvminuten efter PP ännu värre typ skott var tredje sekund där Luleåspelare slänger sig och äter puck samt Warden överallt.
Perioden rinner ut och matchen slutar 2-2.
Nu blir det förlängning. 5 mot 5, period efter period om så behövs.
Helt klart att det spel som Luleå bjöd på under tredje period inte kommer att räcka till i fjärde perioden, men "andraperiodschanser".
Luleå hade övertaget i spel och mål efter andra perioden, men släppte på trycket i tredje, förlorade drygt 100% av tekningar och nöjde sig med att bara hippa ut puck till nya Fusksköljningar. Det måste man ändra på, orkar man det?
Perioden rinner ut och matchen slutar 2-2.
Nu blir det förlängning. 5 mot 5, period efter period om så behövs.
Helt klart att det spel som Luleå bjöd på under tredje period inte kommer att räcka till i fjärde perioden, men "andraperiodschanser".
Luleå hade övertaget i spel och mål efter andra perioden, men släppte på trycket i tredje, förlorade drygt 100% av tekningar och nöjde sig med att bara hippa ut puck till nya Fusksköljningar. Det måste man ändra på, orkar man det?
J-a zebra, först var det Djurgårn som fick hjälp av zebran inför Stockholmspublik, och nu får FiskRenset hjälp inför Göteborgspublik. Kan inte den domaren begränsas till matcher med <100 åskådare; typ Hjo-Ämål?