Asså hallåååå:(
« Föregående · 8821 Till forumet
Sv: Asså hallåååå:(
Om du menar den matchen idag så spelas den på Södertälje SK och inte LHC. Jo, dom vet att det är på neutral plan. Närmare bestämt i Lidköping, runt 36 mil från Malmö.
« Föregående · 8821
Mitt tips: 7-1 till malmö el. Ishockeyföreningen MIF Redhawks!!