Om du menar den matchen idag så spelas den på Södertälje SK och inte LHC. Jo, dom vet att det är på neutral plan. Närmare bestämt i Lidköping, runt 36 mil från Malmö.
Asså hallåååå:(
8822 · Nästa » Till forumet
Asså hallåååå:(
Madhawks... Jag undrar faktiskt hur ni skall kunna se matchen mot LHC, eftersom att matchen spelas på neutral plan..........
Mitt tips: 7-1 till malmö el. Ishockeyföreningen MIF Redhawks!!
Mitt tips: 7-1 till malmö el. Ishockeyföreningen MIF Redhawks!!