Asså hallåååå:(
Madhawks... Jag undrar faktiskt hur ni skall kunna se matchen mot LHC, eftersom att matchen spelas på neutral plan..........

Mitt tips: 7-1 till malmö el. Ishockeyföreningen MIF Redhawks!!