Nubben: Visst är skador en del av spelet, men att ha nästan halva laget borta är inte normalt.
0-2
360136 · Nästa » Till forumet
Sv: 0-2
Portello: Skador är inte trevligt. Men som sagt, bra lag klarar av skador osso. Det är en del av spelet, vi har haft en hel del skador i år också, men det är inget att skylla på.
Man måste ha det med i beräkningarna inför säsongen. 1-2 spelare ska inte vara skillnaden mellan vinst och förlust. Då har man verkligen varit helt fel ute när man kontrakterat spelare.
Men det är klart 7 skador är tungt...
Man måste ha det med i beräkningarna inför säsongen. 1-2 spelare ska inte vara skillnaden mellan vinst och förlust. Då har man verkligen varit helt fel ute när man kontrakterat spelare.
Men det är klart 7 skador är tungt...
Sv: 0-2
Nubben: Ni ska vara tacksamma om ni slipper skador.Det gör inte vi(Luleå)
Inför kvällens match hade vi sju spelare borta.Och bara några minuter in på matchen så fick ytterligare en spelare slänga in handduken.
Dessutom spelar ett par spelare halvskadade.
Blir en otroligt viktig match mot er på tisdag.
Inför kvällens match hade vi sju spelare borta.Och bara några minuter in på matchen så fick ytterligare en spelare slänga in handduken.
Dessutom spelar ett par spelare halvskadade.
Blir en otroligt viktig match mot er på tisdag.
Sv: 0-2
nek97raj: mmm
Grabbarna har kämpat på hela säsongen, men det har inte lossnat. Jag är fortfarande helt övertygad om att vi kommer slåss om en slutspelsplats och inte kämpa för att undvika kvalplats...
SSK, Leksand, Luleå, Brynäs och Modo. Är alla lag vi mycket väl kan ha bakom oss.
Om bara laget slipper några tunga skador ser det rätt ljust ut trots allt.
Grabbarna har kämpat på hela säsongen, men det har inte lossnat. Jag är fortfarande helt övertygad om att vi kommer slåss om en slutspelsplats och inte kämpa för att undvika kvalplats...
SSK, Leksand, Luleå, Brynäs och Modo. Är alla lag vi mycket väl kan ha bakom oss.
Om bara laget slipper några tunga skador ser det rätt ljust ut trots allt.
Sv: 0-2
knaskamilla: För min del var det nionde gången gillt i Övik. Det sjuka är att det krävdes att ta vägen via Skåne för att få se en seger i Kempehallen. Jag behöver väl inte poängtera att alla jag känner (utom de som förstår vad supporterskap är) tycker att jag är sjuk i huvudet som åker till Norrland när jag är i Skåne för att se en hockeymach. :)
Sv: 0-2
nek97raj:
Grejen var väl, som jag såg det, att MIF spelade som de brukar i egen zon (d.v.s. jävligt tufft) - men faktiskt hade fart och skridskoåkning framåt den här gången. Hade MoDo också haft det hade det varit en annan sak, men nu var det ju inte så... Nåväl. Det var väl för väl att alla skauningar som tog sig upp fick se en seger för en gångs skull.
Grejen var väl, som jag såg det, att MIF spelade som de brukar i egen zon (d.v.s. jävligt tufft) - men faktiskt hade fart och skridskoåkning framåt den här gången. Hade MoDo också haft det hade det varit en annan sak, men nu var det ju inte så... Nåväl. Det var väl för väl att alla skauningar som tog sig upp fick se en seger för en gångs skull.
Sv: 0-2
Stefan: Jag spammar in en bildlänk här också så ni som inte var på plats får se hur en dag i Övik kan se ut.
www.frisco.se/031226/
www.frisco.se/031226/