Sv: 0-2
Stefan: Jag är nog dålig på att ge ett bra matchreferat från dagens match. Man kan säga att Modo hade väldigt dålig fart på skridskorna och sköt alldeles för lite. Malmö behövde inte ens vara bra för att vinna solklart idag.