Henke
« Föregående · 228818 Till forumet
Sv: Henke
Lillis har ju rätt. Henke har visserligen inte fått spela mycket, men när han fått det har han visat vad han kan: åka snabbt på skridskorna och hålla i pucken. Men Henke ska vara en producerande forward, han ska inte hålla på i sarghörnorna á la Sedins (och kom nu itne o tjata om att de visst gjorde massor av poäng och spelar i ennhåell). Han har fastnat! Behöver ett miljöombyte! Synd bara att MIF inte skött det snyggt utan bara skitit i att höra av sig, blir nog svårt att få tillbaks honom sen om han skulle lyckas...
Bättre om han går till HV. Då får vi pengar. I HVs fjärdefemma gör han oss ingen skada.
Bättre om han går till HV. Då får vi pengar. I HVs fjärdefemma gör han oss ingen skada.
Länkar:
http://come.to/staalmannen
http://come.to/staalmannen
Sv: Henke
Väldigt synd att Henke Malmström inte får fortsätta i Mif. Jag är rädd att klubben o Lillis gör bort sig rejält där! När det gäller Bäckis så är det bara bra att han försvinner. Jag tycker inte att han har visat något hjärta i Mif. Jag har ibland undrat var hans verkliga lojalitet varit?
Vem som nu blir tränare i Mif är en gåta, någon som vet? Kanske Gunnar Johansson???
Vem som nu blir tränare i Mif är en gåta, någon som vet? Kanske Gunnar Johansson???
« Föregående · 228818
Sen som SVT avslöjade igår så är Bäckman klar för Västerås. Kan ju bara meddela att VIK har kallat till presskonferans klockan 14.00 idag. Man kanske skulle ringa till SAS och fråga om där finns en Per Bäckman på deras listor på något plan till Västerås idag :-) Men vetefasen om de avslöjar det...