Kom igen nu Mif, ser att Petri reducerat till 1-4. Kom igen nu pågar.
LHC-MIF
« Föregående · 329987 Till forumet
Sv: LHC-MIF
0 poäng men det är svårt att vara besviken när de ändå kämpar till slutet trots allt. Det tyder åtminstone på att det finns lite hjärta i laget. Synd om Nihlstorp som fick utgå efter 0-3, chanslös på första men de andra borde han enligt uppgift tagit.
Ja, vi kan ju inte lägga oss ner och dö utan det är bara att bita ihop och kämpa. Men tungt som f*n är det...
Ja, vi kan ju inte lägga oss ner och dö utan det är bara att bita ihop och kämpa. Men tungt som f*n är det...
Sv: LHC-MIF
Magnus: Nilstorp kunde ha tagit någon puck, men han fick heller inte mycket hjälp i lägena.
Matchrapport, se länk.
Matchrapport, se länk.
Länkar:
http://www.lhcfans.com/
http://www.lhcfans.com/
« Föregående · 329987