Percy har fått klartecken för arenan
« Föregående · 4285 Till forumet
Sv: Percy har fått klartecken för arenan
Rickard om du nu sköter Supporterklubbens hemsida så borde du väl veta att man INTE gör reklam i andras gästböcker!
Och helt klart är dessutom inte avtalet än, det ska undertecknas först sen är det klart! Och vad är nyheten i det hela? Att det åter igen är klart? Om jag inte minns fel så var det klart för några månader sedan oxå väl?
Och helt klart är dessutom inte avtalet än, det ska undertecknas först sen är det klart! Och vad är nyheten i det hela? Att det åter igen är klart? Om jag inte minns fel så var det klart för några månader sedan oxå väl?
Sv: Percy har fått klartecken för arenan
hittade detta under Hockeysnacks regler (finns nedanför svarskommentars rutan):
Masspostande (spam) och reklam undabedes.
Masspostande (spam) och reklam undabedes.
Sv: Percy har fått klartecken för arenan
äsch, skit i att hacka på att han gör reklam, man får väl ta och göra reklam för sidan nu när det är den enda sidan med vettig uppdatering just nu... Mad ligger ju nere, men det ska väl snart vara ur världen.... HOPPAS JAG!
Länkar:
http://www.madhawks.com
http://www.madhawks.com
Sv: Percy har fått klartecken för arenan
Ska han göra reklam för sin hemsida så kan han f-n ansluta till Hockeysnack han oxå istället för att envisas min sin döda gästbok.
Gästböcker är till för att diskuteras i, inte för en massa reklam och du JoJo brukar vara den mest kritiske mot all reklam i gästböcker!
Gästböcker är till för att diskuteras i, inte för en massa reklam och du JoJo brukar vara den mest kritiske mot all reklam i gästböcker!
« Föregående · 4285
Läs mer på www.redhawkssupport.com!